Unul dintre cele mai importante aspecte pentru un antreprenor când vine vorba de marketing-ul afacerii sale este: Volumul de căutări.

De ce?

Pentru că, atunci când se caută deja un anumit lucru, înseamnă că există o cerere.

Dacă există o cerere, înseamnă că ai nevoie să vii cu o ofertă suficient de atractivă astfel încât cererea respectivă să vină către tine.

Dacă nu există o cerere, este nevoie să creezi cererea, aspect mult mai dificil de obicei.

Cum văd volumele de căutări?

Există mai multe Tool-uri care fac acest lucru însă cel pe care eu îl folosesc (aproape zilnic) este Topics Seomonitor.

Iată cum am folosit de curând acest tool:

  1. Am intrat pe topics.seomonitor.com (funcționează bine pe laptop,)
  2. Am scris: Recuperare Cont Facebook
  3. Am văzut că există o cerere respectiv 2.900 de căutări pe lună – vezi printscreen mai jos (și a crescut cu 2x în ultimul an)
  4. Am creat un video pe Youtube care să răspundă acestor căutări
Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este Screenshot-2023-09-19-at-19.06.15-1024x459.png

Video-ul meu este nr. 2 în acest moment, pe Youtube, pe căutarea: Recuperare cont Facebook… și crește zilnic cu aproximativ 100 de view-uri.

Atunci când creezi conținut despre ceea ce oamenii deja caută, este greu să greșești.

Dacă acel conținut este și bun, atunci ești pe un drum sigur către succes.

Conținut pentru Social Media

Să creez conținut scurt sau conținut lung pe Social Media? Aceasta este întrebarea. 

Hai să dăm un răspuns scurt pe care apoi să-l lungim 🙂.

Răspunsul scurt:

Conținutul scurt îți aduce vizibilitate. Conținutul lung îți aduce conversii.

Răspunsul lung:

În momentul în care creezi conținut scurt, ai ocazia să profiți la maxim de algoritmul platformelor de social media. 

Pe scurt, vei avea foarte mulți metrici pozitivi:

  • Rata de vizualizare va fi foarte mare pentru că nu durează mult
  • Multe like-uri
  • Întrebări de clarificare
  • Multe distribuiri pentru că oamenii se regăsesc

Totuși, conținutul scurt rareori îți aduce credibilitate.

De ce? Pentru că nu ai timpul necesar ca să o construiești. Nu ai timp să creezi context. 

Spui doar ideea și atât.

Vei avea multe vizualizări, însă după aceea omul a dat scroll mai departe și a uitat de tine. 

Pe când, conținutul lung (podcast, emailuri, webinar, …) este un conținut care nu are cifre la fel de mari (zeci de mii de vizualizări), însă ai ocazia să creezi context și să spui toată povestea. 

Conținutul lung este cel care declanșează vânzările pentru tine. 

De aceea, folosește fiecare tip de conținut cu scopul potrivit. 

Conținut scurt => Vizualizări

Conținut lung => Conversii

Algoritmul fie cu tine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!