Cred ca 2022 a fost cel mai intens an al meu, de pana acum.

Un an care o pornit greu, ca o Dacia invechita… dar cand a pornit, a prins viteza mare.

Aceasta serie de articole in care analizez anul care tocmai a trecut este inspirata de la Dan Luca si am scris un articol pentru fiecare an: 2021, 2020, 2019 si 2018.

Nu mai tin minte de ce am ratat anul trecut.

De ce scriu aceste articole?

Din 3 motive: 

  1. Sunt un mod foarte bun de a-mi aminti ce am facut anul trecut si de a pastra un istoric.
  2. Te poti regasi in ele.
  3. Te pot inspira si pe tine la auto-reflectie.

Cum a fost 2022 pentru mine? Hai sa incepem cu planul profesional.

Profesional

Marketing Deck

In ultimii 4 ani, din punct de vedere profesional principala activitate a fost munca in cadrul agentiei de Marketing, Marketing Deck.

Anul acesta am scris ca a pornit greu deoarece pana la jumatatea anului, am fost cu undeva la -10% cifra de afaceri, fata de aceasi perioada a anului trecut (2021).

Totusi am reusit sa recuperam foarte bine pe final de an deoarece am inceput sa atragem clienti din ce in ce mai mari care au ales sa lucreze cu noi. Practic am incheiat anul cu undeva la +10% fata de cifra de afaceri a anului trecut.

Chiar si asa, mi se pare putin avand in vedere ca ritmul de crestere in Digital Marketing este unul muuuult mai rapid decat ce am reusit sa obtinem noi, iar in anii trecuti am avut cresteri intre 30 – 100% in fiecare an.

Ce am facut pentru ca ultima jumatate sa arate altfel?

Cateva lucruri foarte simple:

  • Am cautat sa imbunatatim livrabilele noastre la clientii existenti.
  • Am pus accentul pe marketing-ul nostru ca agentie… adica sa ne promovam pe noi.
  • Am lansat un curs de Social Media care ne-a atras multa vizibilitate.
  • Am pus accentul pe portaluri unde oricum stateam bine insa am facut in asa fel incat sa stam si mai bine.
  • Ne-am rafinat procesul de vanzare.
  • Am lansat noul nostru website – Una dintre cele mai mari realizari din acest an a fost noul site marketingdeck.com la care am lucrat aproape 1 an (nu exagerez). Multa munca dedicata in acest proiect, insa a meritat cu varf si indesat.
  • Am atras noi persoane in echipa si noi colaboratori.

Mai jos gasesti o poza de la Secret Santa-ul de la birou in care sunt prezente mare parte dintre persoanele din echipa.

Training

Anul 2022 a insemnat intoarcerea mea catre Training. Totusi, de aceasta data nu m-am intors catre cursurile de Public Speaking ci cele de Digital Marketing, mai specific pe Social Media.

Am lansat cursul Algoritm, in care ii invat pe participanti cum sa profite de Social Media si sa dubleze vanzarile in 100 de zile.

A fost si este in continuare o aventura fabuloasa iar lansarea a fost un real succes.

Mi-am propus sa avem 50 de participanti platitori la prima editie si ghici ce… chiar asa s-a intamplat. Am avut 52 de persoane inscrise (platitori) desi am avut provocari multiple in lansare + un timp uluitor de mare dedicat pentru acest proiect.

Acum deja am deschis inscrierile pentru Editia nr.2 din Algoritm ce va incepe pe 26 Ianuarie 2023.

Poti vedea mai multe aici: https://paulardeleanu.ro/algoritm

Alte proiecte

Pe langa aceste proiecte care sunt principalele surse de venit, au mai fost mai multe initiative in care am fost implicat: MentorClass, Impacto, Media Solution / La Giraffe Animation si Hainute Colorate.

Unele s-au inschis pentru mine, precum MentorClass.

Altele sunt in dezvoltare, precum Impacto sau Hainute Colorate.

Iar unele sunt momentan pe hold, precum Media Solution.

Momentan spiritul meu antreprenorial nu ma lasa sa fiu 100% focusat pe ce stiu ca merge. Sunt mai mult pe modelul “Tanar si Nelinistit”.

Chiar ieri s-a lansat ideea unui nou proiect, foarte ambitios si pe care foarte probabil ca il voi incepe la inceput de Ianuarie. Prima intalnire de planificare a acestui proiect este… maine pe 1 ianuarie. 🙂

Este mult prea devreme ca sa povestesc despre ce este vorba.

Cred ca cea mai satula persoana de ideile mele este sotia mea.

Aproape in fiecare dimineata aude fraza: “Sa vezi ce idee mi-a venit”. 🙂

Personal

Familia

Auzeam la Radio o fraza care suna asa: “Barbatul de succes nu este acela care doar are bani, ci cel care atinge succesul in timp ce isi duce copii in fiecare zi la scoala”.

Nu stiu cat de succes sunt eu, insa stiu ca imi duc fetita in fiecare zi la scoala. 🙂 Macar o parte din ecuatie este indeplinita.

Mai mult decat atat, in majoritatea cazurilor eu sunt cel care ii citeste povestea de noapte buna si cel care o adorm. Acum nu stiu daca ea adoarme prima sau eu… insa suntem pe acolo. 🙂

Partea cea mai buna este ca progresul in cariera vine la pachet cu mai multa armonie in familie, lucru care este cel mai implinitor.

Calatorii

Eu nu sunt un mare fan al calatoriilor. Adica as face multe ca sa pot sa le evit :).

Insa ar fi pacat sa nu recunosc ca am avut parte de cateva experiente foarte placute anul acesta, printre care cu saniuta sus la Cheile Gradistei si Castelul Peles si Pelisor.

Am mai fost si in Bulgaria (ca tot romanul), la Nisipurile de Aur, la All Inclusive.

Investitii

Nu am fost prea activ pe zona de investitii. Am facut doar miscari foarte mici, in mare parte de achizitii.

Am mai cumparat niste Ether (cand era pe la 1.400 USD), am mai luat niste S&P500, cateva actiuni pe BVB si un plasament in CAR. Nu sume mari anul acesta. Vedem pe viitor.

Sanatate

Din punct de vedere al sanatatii am reusit ca anul acesta sa bifez un nou semi-maraton. L-am terminat foarte greu deoarece am avut un antrenament cam inexistent. Am pornit cu dreptul (in sensul in care bifam cam toate sesiunile de antrenament) si am continuat cu stangul.

Semi-maratonul pentru mine a fost motivat de faptul ca pentru prima data am reusit sa ajung la 73 de Kg. Ce pot sa zic… sunt un barbat cu greutate, la propriu.

Dupa semi-maraton am reusit sa scad la sub 70 de kg insa acum m-am intors la aceasi greutate ca inainte.

Este clar ca nu ma despart prea usor de dulciuri iar obiceiul meu cu veganismul, s-a cam pierdut cu atat de multe zile de nastere si petreceri.

Mofturi

In principal mofturile mele sunt strans legate de tehnologie.

Anul acesta am facut un upgrade la MacBook Air M2 atat pentru mine cat si pentru alte 3 persoane din echipa.

Practic, am facut upgrade-ul pentru toata lumea la Macbook Air M1 sau M2… care din perspectiva mea este o alta galaxie fata de vechile laptop-uri cu procesor Intel.

Asta o spun dupa ce mi-au trecut prin maini vreo 20 de laptop-uri Macbook Air si vreo 3 iMac-uri.

Pe langa asta am facut upgrade-ul de la iWatch 3 la un iWatch 7. Foarte proasta achizitie.

Nu prea il folosesc suficient de des astfel incat sa-si scoata banii… deci pentru mine nu a meritat.

Ce mi-am propus pentru 2022 si ce am realizat?

Spre deosebire de altii, nu am avut o lista interminabila de obiective. Initial am avut o serie de intentii iar apoi mi-am stabilit un obiectiv pe baza metodologiei OKR.

Anul acesta am reusit pentru prima data sa facem si intalnirea Trimestriala cu echipa de crestere (dupa metodologia TBF)

Cele mai importante 2 obiective de anul acesta au fost:

Obiectiv: Să lansez cel mai bun curs de Social Media din România

Masurat prin urmatoarele rezultate cheie:

  • Să am peste 30 de participanți plătitori la prima ediție
  • Să creez un lead magnet (PDF sau altceva) pe care să-l ofer gratuit
  • Să promovez lead magnet-ul pentru a strânge peste 1.000 de abonați noi
  • Să am o rată de implementare de peste 50% din planul editorial, la peste 50% dintre participanți

De principiu cam toate rezultatele cheie au fost atinse. La ultimul nu am masurat in detaliu insa intuiesc ca este atins. Urmeaza sa-l masuram in momentul in care finalizam prima editie.

Obiectiv: Sa construim cel mai bun site de Agentie, din Romania.

Masurat prin urmatoarele rezultate cheie:

  • Sa avem varianta in limba Engleza si Greaca a website-ului
  • Sa avem un lead magnet disponibil pe website
  • Sa pornim campanii de Google Ads care sa genereze lead-uri la un cost sub 50 lei / lead
  • Să fie făcut un audit al site-ului de catre un specialist SEO și să implementăm recomandările
  • Să fie făcut un audit al site-ului de catre un specialist Copywriting și Conversie și să implementăm recomandările

3 din 5 rezultate cheie au fost bifate. Mai avem de lucru la acesta insa suntem pe drumul cel bun.

Ce imi propun pentru 2023? 

Scopul meu este sa am un singur obiectiv mare per trimestru, masurat prin rezultate cheie.

Asa cum il vad acum, anul 2023 va arata cam asa:

Q1: Sa relansez cel mai bun curs de Social Media din România

Q2: Sa imbunatatim exponential livrabilele agentiei prin intermediul AI

Q3: Sa ma simt exceptional in corpul meu (in mare parte se refera la a da jos cele 6 kg in plus)

Q4: Nu stiu inca 🙂

Cam atat pentru moment.

Sper ca ideile mele sa te inspire si pe tine in oricare dintre aspectele vietii tale in care ai nevoie de idei noi si o sursa externa de motivatie.

Iti doresc: Un 2023 genial!

Algoritmul sa fie cu tine in acest nou an!

2 răspunsuri

  1. Salut !
    Sunt fascinată de ceea ce am citit aici despe o posibilă colaborare cu Photohotel începând de la articolul scris de Paul în 2018 până aici 2023 şi de toate comentariile până aici ..sunt fascinată şi de ceea ce m-a făcut să simt articolul scris de Paul precum şi toate comentariile despre Photohotel şi tot ce am citit despre o posibilă colaborare în 2023 indiferent de vârstă …
    Am aplicat deja la unul din anunțurile pentru un job cu Photohotel astăzi pe ejobs ,cel care îți oferă posibilitatea de a avea un loc de muncă fără avea experienţă în photografie şi posibilitatea de a călători în Creta,Corfu,Malta,Spania Mallorca,Andalucia,Fuerteventura ….
    Dacă este adevărat faptul că ceea ce simţi şi gândeşti îți creează viitorul atunci ceea ce am simțit azi cand am aplicat,când am citit acest articol scris de Paul şi ce simt acum mă face să fiu sigură de faptul că voi fi contactată in cel m-ai scurt timp pisibil de echipa Photohotel pentru o super colaborare….
    Aştept cu nerăbdare să mă contactaţi pentru o minunată colaborare. …

    1. Excelent. Sa fie cu succes aplicatia ta si sa ai o colaborare cu ei fructuoasa, daca vei fi aleasa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!
Algoritm

FREE
VIEW