Cea mai mare greșeală pe care o poți face pe Social Media

Vrei să-ți îmbunătățești prezența pe Social Media…

Vrei să-ți crești vizibilitatea…

Vrei să-ți dublezi vânzările în 2024…

Vreau să te avertizez cu privire la o capcană în care cad foaaarte mulți antreprenori când vine vorba de Social Media.

Și anume, că aleargă după followeri.

Nu mă înțelege greșit, nu-i un lucru deloc rău să ai mulți urmăritori. Ce vreau să spun este că nu doar asta contează pentru un business!

Și o să-ți dau doar 5 motive pentru care n-ar trebui să alergi niciodată după followeri pe Social Media:

1. Cantitatea nu înseamnă neapărat și calitate

Un număr mare de urmăritori nu îți garantează mai mult engagement sau mai multe conversii / vânzări.

E mult mai important să ai un grup mai mic de fani activi, care sunt cu adevărat interesați de ceea ce ai tu de oferit, decât un număr mare de followeri care te urmăresc „din umbră” sau care nici măcar nu îți văd postările. 

2. Trebuie să-ți protejezi brandul

Fuga după followeri te poate face să apelezi la anumite tactici care diminuează autenticitatea și credibilitatea brandului tău. Aici mă refer la spamarea utilizatorilor prin postări insistente sau chiar la cumpărarea de followeri falși.

3. Publicul tău trebuie să fie relevant

Nu toți urmăritorii sunt potențiali clienți, mai ales dacă inviți pe oricine să-ți dea un like la pagină, doar ca să vezi cum crește numărul de followeri.

E absolut esențial să te concentrezi pe atragerea unui public relevant pentru afacerea ta dacă vrei să vezi rezultate pe termen lung.

4. Riști să-ți îndrepți focusul în direcția greșită

Faptul că te concentrezi doar pe cifre poate crea o presiune inutilă pentru tine și îți poate devia atenția de la alte aspecte importante din business, cum ar fi dezvoltarea produsului / serviciului, crearea de conținut de calitate sau îmbunătățirea relației cu clienții.

5. Algoritmii rețelelor sociale evoluează continuu

Asta înseamnă că strategiile pe care le folosești azi ca să-ți crești numărul de urmăritori s-ar putea să nu funcționeze la fel de eficient și mâine. 

Îți recomand să îți investești timpul și energia în strategii durabile care cresc engagementul în mod natural și care îți transformă urmăritorii în clienți fideli.

Da, e fain să vezi că pagina ta are zeci sau chiar sute de mii de urmăritori.

Dar la finalul zilei trebuie să-ți răspunzi la întrebarea:

Cine îți plătește facturile la final de lună?

Acei 80 de mii de followeri de pe Facebook?

Sau acei 10-20-50-500 de clienți fideli?

Sper că te-am convins că numărul de urmăritori nu este o cifră esențială pentru un business și n-ar trebui să-ți îndrepți toată atenția în direcția asta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!