In luna Martie am lansat ediția nr. 8 a cursului ALGORITM.
Iar astăzi vreau să-ți vorbesc despre conceptul care stă la baza acestui curs:
PIRAMIDA ALGORITM.
Și ca să nu existe vreo confuzie, vreau să precizez că nu e vorba de vreun sistem piramidal!
E vorba despre modul în care noi am segmentat toată informația din curs, astfel încât să fie mai ușor de înțeles și de implementat.
Îți las aici să o vezi cum arată, iar mai jos îți explic exact cum funcționează.
Foarte mulți oameni au impresia că pentru a avea succes în Social Media trebuie să posteze în fiecare zi și atât.
Dar înainte de a posta, trebuie să faci ceva mult mai important.
Asta dacă vrei ca postările tale să fie relevante și să-ți aducă mai mulți clienți.
Pentru a avea succes pe Social Media, ai nevoie de o STRATEGIE.
Asta-i baza Piramidei Algoritm.
De fapt, asta-i baza marketingului, în general!
Înainte de a te apuca să faci orice pe Facebook, Instagram sau TikTok, trebuie să înțelegi:
Cine este clientul tău ideal?
Care e cea mai bună ofertă pe care o poți face?
Ce canale sunt cele mai potrivite pentru afacerea ta și cum să le folosești la maxim?
Și mai presus de toate, trebuie să te transformi dintr-un om de vânzări, într-un creator de conținut.
De ce?
Pentru că omul de vânzări din tine nu se va putea abține să nu vândă. Așa că o va face în fiecare postare.
Iar domnului Zuckerberg nu prea îi place asta. El vrea să plătești pentru reclamă, nu să o faci gratuit.
În schimb, creatorul de conținut din tine va dori să ofere cât mai multă valoare utilizatorilor și să-i țină cât mai mult pe Facebook, citind postările
Iar domnul Zuckerberg iubeeește asta, deoarece cu cât un om stă mai mult pe Facebook, cu atât mai multe reclame va vedea.
După ce te-ai asigurat că ai o strategie solidă, poți zidi următorul strat al piramidei.
Aici e vorba de VIZIBILITATE.
Primul lucru pe care îl faci în etapa asta este să îți actualizezi pagina și profilul (descrierea, fotografia de copertă și de profil etc.)
Vrei ca atunci când cineva vizitează din întâmplare sau din curiozitate pagina ta, să știe dintr-o privire cine ești, cu ce te ocupi și cum îl poți ajuta.
Tot aici vei începe să și postezi efectiv, dar nu la întâmplare, ci respectând câteva puncte cheie: vei folosi vizualuri captivante, texte persuasive și video-uri educative sau inspiraționale (de preferat în format vertical).
Așa te vei asigura că postările tale ajung la cât mai mulți oameni cu putință.
Următoarea parte a piramidei este CREDIBILITATEA.
Aici te concentrezi pe interacțiunile cu fanii (și cu haterii), obții recenzii și folosești la maxim grupurile de Facebook.
*Observație: o mare greșeală pe care o fac mulți creatori de conținut este că șterg comentariile negative.
Nu cred că există creator / influencer / persoană fără hateri. Așa că de ce să te ascunzi?
Ia partea pozitivă din acele comentarii.
Și anume, că îți creează interacțiuni și ajută ca postarea să ajungă la cât mai mulți oameni.
În plus, să știi că de foarte multe ori, oamenii se uită și la cum gestionezi situațiile negative. Arată-le că o faci cu stil.
Vorbește cu fanii, cu haterii și cu străinii.
Atât pe pagina ta, cât și pe alte pagini sau prin grupuri de interes pentru tine.
Nu încerca să le vinzi prin comentariile tale, ci oferă-le cât mai multă valoare.
Și uite că ajungem aproape de vârful piramidei, la părțile de VÂNZARE& OPTIMIZARE, unde te vei concentra să construiești mecanisme de atracție și conversie, vei lega parteneriate strategice cu alți creatori și vei analiza și optimiza rezultatele.
Pe scurt, asta-i PIRAMIDA ALGORITM.
Poate părea mai complicată la prima vedere.
Dar dacă alegi să intri în edițiile viitoare în cursul ALGORITM, noi vom fi alături de tine la fiecare etapă, astfel încât să te asiguri că înțelegi tot procesul și că implementezi corect și eficient.