Acesta articol face parte dintr-o serie de articole dedicate modului in care analizez rezultatele obtinute din Social Media, pe luna precedenta. Este o analiza transparenta pe care o fac in primul rand pentru mine, si arat tutoror cifrele mele si cum le privesc, daca-i de bine sau de rau.
Articolele anterioare: Noiembrie 2022, Decembrie 2022.
Iata cum arata statisticile conturilor mele de Social Media in luna Ianuarie 2023.
Pagina Facebook
Followers: 13.943 (luna trecuta a fost 13.490). Am obtinut o creste de aproximativ 450 de followeri.
Nr. de Postari, inclusiv reels-uri: 45
Nr. de Story-uri: 8
Reach total in Ianuarie 2022: 234.161 persoane
Reach = la cate persoane diferite am reusit sa ajung in luna respectiva (este atat din organic cat si din reclame)
In luna Ianuarie 2023 am investit 21.842 de RON in Facebook Ads. Da, suma este semnificativ mai mare decât am investit lunile anterioare deoarece luna Ianuarie a fost o lună de lansare pentru ediția a 2-a a programului Algoritm iar majoritatea bugetului a fost concentrat in aceasta directie.
TOP 3 Postari:
Profil Facebook
Followers: 9.011 followers
Ce m-a surprins intr-un mod foarte placut este ca statisticile de luna aceasta de pe profilul de Facebook arata semnificativ mai bine ca in luna Decembrie (mai precis la un 2.5 x)
Grup Facebook
Membrii: 4.722 membrii (de la 2.484 la inceput de Ianuarie)
In luna Ianuarie am avut o crestere explosiva a grupului de Facebook: Comunitatea Social Media Romania. Aceasta crestere s-a datorat destul de mult bugetului consistent investit in Facebook Ads.
Funnel-ul a fost urmatorul: Facebook Ads => Webinar => Grup de Facebook
Efortul de a creste Comunitatea se vede cu varf si indesat deoarece in acest moment sunt Comunitatea de Social Media cu cea mai rapida crestere… si sper sa ne mentinem aici.
Partea si mai faina este ca interactiunea pe grup a atins un nou record in luna Ianuarie. Nu este doar despre cresterea pe care o avem ci si aspectul ca toti acesti noi membrii sunt foarte activi in cadrul Grupului.
In continuare vom da tot ce avem mai bun pentru a crea o comunitate activa si relevanta pentru toti cei interesati de Social Media iar in luna Februarie pregatim cateva surprize foarte faine pentru membrii grupului.
Profil Instagram
Followers: 5.206 followers (de la 4.925)
Nr. de Postari: 55 (inclusiv reels-uri)
Nr. de Story-uri: 36
Mai jos poti vedea top postari pe Instagram in Ianuarie:
Profil LinkedIn
Followers: 5.042 followers (fata de 4.838 la final de dec. si 4.604 la final de noiembrie)
Nr. de Postari: 45
La fel ca pe Instagram, in LinkedIn distribui acelasi continut ca pe celelalte platforme.
Analizand statisticile am avut o supriza foarte interesanta. Postarea care a iesit complet din tipar in materie de reach este de fapt un share de la o alta postare.
Este clar ca o sa dau share mai des daca acestea sunt rezultatele :). Important este sa valorofic mai mult share-ul si sa spun mai multe despre noi, avand in vedere ca putem obtine atat de multa expunere.
Profil Tik Tok
Followers: 956 followers
Nr. de Postari: 45
In luna Ianuarie am intrat si eu in rand cu lumea si am am creat content pentru Tik Tok pe care l-am folosit si in celelalte platforme: Facebook (in reels), Instagram (in reels), LinkedIn,
Ce este foarte interesant este ca am obtinut un reach mai bun cu video-ul vertical in celelalte platforme decat in Tik Tok.
Concluzii
In luna Ianuarie am obtinut o crestere pe absolut toate canalele de Social Media. Faptul ca am fost activ s-a vazut si simtit din plin, iar bugetul investit (deloc mic) a contribuit la tractiunea pe care am avut-o.
Este clar ca in momentul in care esti consecvent si activ, rezultatele incep sa apara si uneori chiar sa depaseasca asteptarile.
Sa vedem ce ne rezerva luna Februarie.
Algoritmul fie cu tine!
Pe curand,
Paul