Acesta este al doilea articol din Seria de articole lunare, pentru analiza contului de Social Media. Primul il poti gasi aici.

Aceasta este o analiza transparenta pe care o fac in primul rand pentru mine, si arat tutoror cifrele mele si cum le privesc, daca-i de bine sau de rau.

Iata cum arata statisticile conturilor mele de Social Media in luna Decembrie 2022.

Pagina Facebook

Followers: 13.490 (luna trecuta a fost 13.392)

Nr. de Postari: 28 (toate datele sunt pe luna Noiembrie 2022)
Nr. de Reels-uri: 0
Nr. de Story-uri: 2

Reach total in Decembrie 2022: 60.579 persoane

Reach = la cate persoane diferite am reusit sa ajung in luna respectiva (este atat din organic cat si din reclame)

In luna Decembrie am investit 2.832 de RON in Facebook iar tot acel reach este asimilat paginii, respectiv numarului de mai sus.

TOP 3 Postari:

Felicitari Desert by Deniss

De ce a mers atat de bine aceasta postare? Simplu, a fost share-uita de catre Deniss care are o comunitate foarte inchegata ce o apreciaza mult.

Postarile in care povestesti despre altcineva iar persoana respectiva duce postarea mai departe (prin share) obtin foarte mult reach si engagement.

Echipa de Secret Santa

Prezenta la Business la Superlativ

Profil Facebook

Followers: 8.400 followers (Am facut un pic de curatenie in lista de prieteni si se pare ca mi-a sters si din followeri… ciudat)

Nr. de Postari: 12
Nr. de Share-uri la postarile din Pagina: 14

Scopul meu pe luna aceasta a fost sa amplific continutul pe care l-am creat pentru Pagina. De aceea foarte mult din content-ul de pe profil, sunt share-uri de pe pagina.

Iata top postari din ultimele 28 de zile, respectiv 06 Dec. – 03 Ian. (din pacate nu am cum sa selectez toata luna):

Ce a mers cel mai bine din punct de vedere al postarilor, sunt cateva dintre pozele pe care le-am distribuit de la evenimentul comunitatii Social Media Romania.

Am organizat o intalnire de Networking la care au fost prezente aproximativ 50 de persoane. Evident, a fost o oportunitate foarte buna pentru a extrage continut.

Acest lucru mi-a aratat inca o data ca evenimentele live sunt o oportunitate excelenta pentru a crea postari care sa fie destul de puternic distribuite de platforma.

Si iata statisticile pentru profilul meu de Facebook in comparatie cu cele de luna trecuta.

Statistici Profil luna Decembrie:

Statistici Profil luna Noiembrie

Observ o usoara scadere pe profil ceea ce este absolut normal avand in vedere ca aici mai mult am distribuit continutul de pe pagina.

Grup Facebook

Membrii: 2.484 followers

Statistica de mai jos mi se pare ireal de buna avand in vedere ca acest grup are doar 2500 de persoane si imi spune ca a ajuns la 13.156 de persoane care au vazut grupul (reach).

In orice caz, grupurile de Facebook sunt privilegiate si li se ofera un reach mai mare de multe ori, in favoarea paginilor. De aceea voi face efort constant pentru a creste comunitatea creata.

Profil Instagram

Followers: 4.925 followers

Nr. de Postari: 21
Nr. de Reels-uri: 0
Nr. de Story-uri: 20

In continuare am distribuit in mare parte content-ul pe care l-am postat pe Facebook. Din Ianuarie sau din Februarie voi cauta sa experimentez cu content diferentiat, dedicat pentru Instagram.

Reach total in Noiembrie 2022: 29.222 persoane (diferite)

Reach from ads: 95,2% * reach-ul total = 27.819

Reach organic = 1.403

In continuare reach-ul este relativ mic pe Instagram din organic insa cu siguranta frecventa de afisare catre followeri este mult mai mare.

Totusi, cred ca favorizeaza reclamele deoarece pare sa fie o suprapunere intre reach-ul organic si cel platit (sa ajunga la aceleasi persoane) si vad ca atribuie in primul rand catre reclame.

Top postari ale mele pe luna Decembrie, pe Instagram:

Profil LinkedIn

Followers: 4.838 followers (fata de 4.604 luna trecuta)

Nr. de Postari: 31

La fel ca pe Instagram, in LinkedIn distribui acelasi continut.

Acel varf de luna trecuta este reprezentat de un sondaj pe care l-am lansat. Gasesti postarea mea jos.

O alta statistica interesanta pe care o arata LinkedIn si nu pot sa o vad in alte platforme este cea cu titlurile persoanelor care m-au vazut:

Concluzii

Luna Decembrie a fost mai linistita pentru mine din punct de vedere a crearii content-ului. Nu ca mi-am propus acest lucru insa asa s-a intamplat.

Clar este nevoie sa fiu usor mai strategic si cu siguranta acest lucru se va intampla in Ianuarie, luna in care relansez cursul Algoritm, editia 2.

In incheiere: Algoritmul fie cu tine si in 2023!

Pe curand,
Paul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!