Ai mai văzut așa rezultate

Am primit zilele acestea un feedback senzațional de la o participantă din Algoritm.

Este vorba despre Camelia de la TeodorBaby, singura afacere din lume care realizează astăzi produsul ”BabySleeve”, manșeta inovatoare folosită pentru alăptare.

Camelia avea un obiectiv clar: să devină mai vizibilă în social media astfel încât un număr cât mai mare de mămici să afle de afacerea sa și să cumpere produsul.


Însă, partea cea mai interesantă este că ea a încercat de-a lungul anilor muuuulte variante prin care să-și crească vizibilitatea și vânzările:

•⁠ ⁠a refăcut de mai multe ori site-ul;

•⁠ ⁠a apelat la o persoană care să-i facă reclamele (nu-ți spun câți bani a pierdut);

•⁠ ⁠a căutat să fie consecventă cu postările și să le facă de una singură;

•⁠ ⁠și altele…


Chiar nu putem spune despre Camelia că nu a încercat diferite soluții… problema este că nu a găsit formula potrivită pentru ea.

Aici a intervenit Algoritm.

Pentru că în curs a aflat CE și CUM să facă, a aplicat și rezultatele au apărut.


De exemplu: la un reel postat pe Instagram a avut peste 740.000 de vizualizări, 7850 aprecieri și 380 de comentarii.

Wow! 🤯


Dar cel mai important lucru este că de când a început cursul Algoritm,vânzările i-au crescut de la 0 la 5 pe zi! Pe zi!

Uite cum arată contul de Instagram al Cameliei (teodorbabycom), de când a început să pună în aplicare strategiile din Algoritm.

Ce creștere! 👏🏼


Dar hai să vedem ce anume a făcut Camelia ca să obțină astfel de rezultate.

(poate vrei și tu să copiezi acest proces)

1️⃣ ⁠A participat la toate sesiunile din Algoritm. Nu este de ajuns să te înscrii într-un curs… este nevoie să fii și prezent. 

2️⃣ A făcut un audit pe propriul cont legat de conținutul cu cel mai mare potențial de viralitate. În felul acesta a descoperit un format de video care i-a mers bine în trecut și care avea șanse să meargă foarte bine și pe viitor.

3️⃣ A repetat formula de mai multe ori (cu o floare nu se face primăvară).

4️⃣ A răspuns rapid la toate comentariile primite (deși multe dintre ele au fost extrem de răutăcioase).

5️⃣ ⁠A continuat să posteze (mai ales după ce lucrurile au început să funcționeze).

Astfel, și-a crescut vizibilitatea și din ce în ce mai multe mămici află despre ea, dar mai important, cumpără de la ea. 

Dacă te-ai săturat să bâjbâi în lumea Social Media și vrei o formulă care să meargă și pentru tine, hai în ediția nr. 9 a cursului Algoritm.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!