Am revenit cu un nou episod de podcast din “Doctorul de Marketing”. În acest episod am avut-o alături de mine în cabinet pe Adriana Moraru, REALTOR și expert imobiliar specializat în vânzarea de terenuri.

Adriana a venit în podcast cu obiectivul de a-și crește vizibilitatea organică în social media, de a identifica corect potențialii cumpărători pentru terenurile pe care le vinde și de a atrage clienți din piețele locale.

Am discutat despre strategiile eficiente pentru creșterea organică în social media, cum să creezi conținut care atrage interacțiune, cum să optimizezi campaniile plătite pentru rezultate mai bune și cum să-ți construiești un proces de vânzare.

Poți să urmărești podcastul aici:

🔴 Youtube – https://bit.ly/podcast-youtube-drmk08

🟢 Spotify  https://bit.ly/podcast-spotify-drmk08

🟣 Apple Podcasts – https://bit.ly/podcast-apple-drmk08

Iată…

10 idei extrase din recomandările mele:

1. A fi prezent acolo unde se află audiența ta e mai important decât a încerca să fii prezent pe toate platformele. Dacă TikTok îți aduce cele mai bune rezultate, depune mai mult efort acolo și creează-ți un plan de postări pentru această platformă.

2. Google îți spune exact ce caută clienții tăi. Poți folosi tool-uri precum Keyword Surfer, Answer the Public și Ubersuggest, ca să descoperi care sunt interesele oamenilor în domeniul tău de activitate și să creezi conținut pe aceste subiecte.

3. Cele mai bune idei de conținut vin direct de la clienții tăi. Dacă aceeași întrebare îți este adresată de mai multe ori, e clar că este o întrebare pe care mulți oameni o au și cel mai bine ar fi să oferi un răspuns printr-o postare. Fă-ți un top cu cele mai frecvente 20 de întrebări – sunt un foarte bun punct de plecare în crearea de conținut.

4. Dacă oamenii spun „Îmi e frică să cumpăr acum” sau „Aștept să mai scadă prețurile”, ai ocazia să-i educi și să le arăți o altă perspectivă. O postare (sau mai multe) în care li se explică beneficiile terenurilor sau modul în care acestea își cresc prețul, te poziționează pe tine ca și expert iar pe ei îi poate face să-și reconsidere decizia.

5. Algoritmul iubește să vadă interacțiuni la postări. Postările cu multe comentarii au cele mai mari șanse să fie împinse la o audiență mai mare. E important să nu ignori interacțiunea care se creează pentru că vei pierde din vizibilitate. Răspunde la toate comentariile chiar și atunci când sunt răutăcioase sau incomode.

6. Dacă un video a performat bine în trecut, refă-l într-o variantă nouă. Poți folosi același subiect însă schimbă abordarea, decorul sau script-ul. Unele întrebări sunt evergreen (adică sunt adresate tot timpul) și vor continua să aducă vizibilitate oricând răspunzi la ele.

7. Platformele limitează distribuirea conținutului care conține logo-uri ale altor aplicații, cum ar fi logo-ul CapCut. Dacă vrei să-ți crești șansele de a avea mai mult reach, asigură-te că logo-ul altei platforme nu se regăsește în video-ul tău.

8. „Just Sold” este una dintre cele mai bune tipuri de postări pentru agenții imobiliari. Dacă oamenii văd constant că vinzi terenuri / proprietăți, vor începe să te asocieze cu succesul. Fiecare vânzare este bine să fie comunicată – fie prin postări, fie prin stories sau testimoniale ale clienților.

9. Uneori, problema nu este lipsa cererii, ci modul în care oamenii ajung să interacționeze cu tine. Ai un serviciu de oferit? Spune-le clar cum pot afla mai multe detalii, cum te pot contacta rapid și ce pași trebuie să facă pentru a-l achiziționa. Un proces simplu și intuitiv crește șansele ca oamenii să acționeze și să nu întârzie achiziția. În Facebook poți pune în postare numărul de Whatsapp astfel încât să fie clickable (doar apasă pe număr și intră direct în conversație cu tine pe Whatsapp).

10. Dacă ai obținut un rezultat bun – fie că e vorba de vânzări, creșterea comunității tale sau de impactul pe care o campanie l-a avut – nu ține pentru tine. Dă de veste în Social Media: „Am vândut X în Y timp”, „Această strategie mi-a adus Z clienți noi”, „Un singur video a generat X mesaje de interes”. Oamenii reacționează mai bine la exemple concrete, iar cifrele dau credibilitate conținutului tău.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!