Aseară cei de la Netflix România au făcut o postare
Una foarte simplă…
Iată postarea:
Să generezi cu o postare 20.000 de reacții, 6.400 de comentarii și 3.400 de share-uri este uluitor.
Partea și mai bună este că postarea în acest moment este super virală și în continuare primește foarte, foarte multă atenție.
Ce poți face tu ca să profiți această viralitate?
Simplu: Creează un comentariu amuzant care să aibă legătură cu afacerea ta.
Dacă este un comentariu suficient de bun este posibil să primești mai multe like-uri decât ai primi la o postare a ta obișnuită + mult mai multe persoane care să-ți vadă afacerea.
Ce putem învăța de la cei de la Netflix?
Sunt 3 lucruri foarte simple pe care vreau să le scot în evidență:
1. Pune accentul pe lucruri de actualitate
Insula Iubirii este super pe val în acest moment și ei s-au urcat pe acest val. Practic, este ca și cum ai face surfing. Dacă ai prins valul corect și ai reușit să te poziționezi deasupra lui, ai câștigat super expunere.
2. Fă lucrurile într-un mod simplu
Nu trebuie să faci o postare super complicată cu instrucțiuni și regulament la comentarii. Nu așa funcționează Social Media.
Printr-o postare simplă, fără prea multe indicații oamenii își creează propria cale.
3. Ceea ce a fost viral o dată, poate să fie viral și a doua oară
Sunt cei de la Netflix primii din România care au făcut asta? Nu.
Din ce știu eu, prima dată s-a viralizat această postare de la Burger King (de acum 4 ani).
Au avut mega succes cu ea și au prins valul potrivit.
Sigur… este mai simplă teoria decât practica, însă nu te împiedică nimic să încerci.
Cel puțin, dacă cineva a prins un super val, fii și tu pe el.
P.S.: Unul dintre valurile importante la care să fii prezent este webinarul meu de săptămâna viitoare. Dacă nu te-ai înscris este cazul să o faci acum.