Dacă mă urmărești de măcar câteva zile, deja cred că știi că sunt un fan al promovării organice pe Social Media.
Totuși, nu-i un secret că promovarea organică ar trebui completată cu reclamele plătite, pentru a avea un impact și mai mare.
De fapt, am observat o oarecare reciprocitate.
🔄 Promovarea organică e mai eficientă atunci când rulezi și reclame plătite.
🔄 Iar reclamele plătite aduc rezultate mai bune și mai ieftine atunci când sunt completate de postări organice.
De aceea, le recomand tuturor clienților mei să ruleze și reclame plătite dacă le permite bugetul.
Și am observat o greșeală pe care o fac mulți antreprenori de afaceri locale sau oamenii care se ocupă cu promovarea acestora.
Și anume, că fac o targetare mult prea extinsă atunci când setează audiența în Meta Ads.
Hai să-ți explic.
Să presupunem că ai o cafenea în centrul Ploieștiului și vrei să o promovezi prin Meta Ads (reclame plătite pe Facebook & Instagram).
Cel mai rapid și cel mai simplu este să selectezi ca reclamele să ruleze în orașul Ploiești, așa-i?
Și setezi audiența astfel:
Dar orașul Ploiești este destul de mare (vreo 60 km pătrați și 180.000 de locuitori).
Oare chiar are sens să plătești ca să apari cu reclame în fața tuturor acestor oameni?
Din punctul meu de vedere, NU!
Așa că, ce aș face eu, ar fi să afișez reclamele doar oamenilor care locuiesc / lucrează pe o rază de 2-3 km de unde se află cafeneaua mea.
Cum faci asta?
Selectezi opțiunea DROP PIN, din dreapta hărții.
Apoi așezi pinul pe hartă exact unde e locația afacerii tale.
Iar în final, selectezi raza pe care să se afișeze reclamele.
Asta-i tot.
Doar această acțiune îți poate aduce rezultate mai bune și la costuri mai mici pe Meta Ads, dacă ai o afacere locală.
Sigur, nu e singura optimizare pe care o poți face…
Dar mai multe despre cum să-ți promovezi afacerea locală în mediul online și cum să-ți crești rapid vânzările, vom vorbi la Workshopul Privat de miercuri, 26 iunie 2024.
Vom petrece împreună aproximativ 2 ore și vom vorbi doar despre strategii de promovare și tactici TESTATE și VALIDATE, care să te ajute să-ți crești vânzările și să-ți maximizezi profitul.
Astfel, nu vei mai arunca cu bani testând zeci de strategii care “s-ar putea” să funcționeze.
Rugămintea mea este SĂ PARTICIPI LIVE, cu camera pornită și să te implici pe cât posibil în discuții.
Îmi doresc să fie un workshop interactiv și util, în care să ofer feedback specific pe afacerile participanților.