…dacă ai o AFACERE LOCALĂ
S-ar putea să ți se pară puțin ciudat ce urmează să spun, dar îți promit că până la finalul acestui e-mail vei înțelege la ce mă refer.
Toată lumea care începe să posteze pe Social Media visează la un singur lucru:
Ca la un moment dat să aibă măcar o postare virală.
Ideea e că o afacere locală NU trebuie să fie virală pe Social Media.
Sigur, poate ajuta dacă, la un moment dat, una dintre postări ajunge la sute de mii de oameni.
Dar nu acesta trebuie să fie obiectivul unei afaceri locale pe rețelele sociale.
Decât să depui timp și efort pentru a “da lovitura” cu o postare de 1 milion de vizualizări, mai bine te concentrezi pe a crea conținut relevant în mod constant cu care să ajungi zilnic la aceleași 1000-2000 de persoane din proximitatea ta.
Până la urmă, cu ce te ajută acele câteva sute de mii de persoane care ți-ar putea vedea postarea, dacă acele persoane nu se află în proximitatea afacerii tale?
Nu o să cumpere niciodată toți de la tine.
Ba chiar, cei mai mulți dintre ei o să uite de tine după doar câteva scroll-uri.
În schimb, dacă te concentrezi să menții relația caldă cu acei 1000-2000 de oameni care îți văd frecvent postările și care se află în apropierea ta, te asiguri că vei avea clienți în mod constant.
Și partea faină e că dacă faci o treabă bună, acești oameni pot cumpăra de la tine pentru tot restul vieții lor (dacă permite și modelul tău de business, desigur).
Dacă ai o afacere locală, nu ar trebui să te mai chinui să creezi acea postare virală, deoarece este foarte greu și nu este neapărat necesar.
În schimb, dacă depui toate eforturile ca să creezi conținut relevant pentru oamenii care te urmăresc pe social media, dar care și locuiesc în apropierea sediului tău, beneficiile pot fi chiar mai mari decât în cazul unei postări virale.