Azi vorbim despre Google Maps – o unealtă extrem de utilă, pe care foarte mulți antreprenori o ignoră sau nici măcar nu o văd.
Deci, Google Maps…
De ce spun că e o comoară neexploatată de antreprenori?
Din două motive:
1️⃣ Foarte mulți antreprenori nici măcar nu au creat un profil pe Google Maps pentru afacerea lor.
2️⃣ Cei mai mulți proprietari de afaceri locale care au creat un profil de Google Maps, nu-l optimizează.
În mediul online nu este suficient doar să exiști!
E nevoie să-ți îmbunătățești continuu vizibilitateal, să oferi valoare și să fii de ajutor oamenilor care te caută sau care dau peste tine din întâmplare.
Asta se aplică atât pe Social Media, cât și pe Google Maps.
Uite câteva lucruri pe care le poți face pentru a te asigura că apari în căutările clienților pe Google și să crești șansele ca acei clienți să te aleagă pe tine în favoare competitorilor:
✅ Selectează categoria de business cea mai apropiată cu cea a afacerii tale atunci când creezi profilul în Google Business Profile.
✅ Completează profilul cu TOATE datele cerute, inclusiv informații și poze din locație.
✅ Gestionează inteligent recenziile negative – asigură-te că ești activ și oferi soluții persoanelor care oferă recenzii negative. Dacă ai puține stele și oamenii văd că tu nu răspunzi criticilor sau nemulțumirilor, va fi foarte puțin probabil să te aleagă.
✅ Obține continuu recenzii bune de la clienții mulțumiți – nu-ți fie rușine să ceri o recenzie. Dacă un client e cu adevărat mulțumit, atunci îți va da 5 stele cu cea mai mare plăcere.
✅ Asigură-te că informațiile din profil sunt mereu actualizate, în special programul de lucru și locația, dar și serviciile pe care le oferi.
Doar dacă aplici aceste lucruri e foarte probabil să vezi niște îmbunătățiri majore.