Proiectul la care am lucrat intens în ultimele luni este LIVE. Este vorba despre un nou podcast numit: „Doctorul de Marketing”. 

Formatul este simplu și direct: vii în „cabinet” cu problema ta de marketing și pleci cu un tratament personalizat, menit să îți aducă rezultate.

De ce am dat startul la Doctorul de Marketing?

Dintr-un motiv foarte clar: Marketing-ul este contextual… iar pentru a oferi maximul de valoare pe care eu îl pot oferi aveam nevoie să vorbesc la nivel concret, nu la nivel general. 

Am oferit în ultimii 2 ani o mulțime de strategii și tactici care să ajute antreprenorii să crească afacerea prin Social Media. Totuși, contextele în care eu m-am simțit cel mai bine și am avut cele mai multe feedback-uri pozitive au fost acelea în care am vorbit concret pe cazul omului. 

De aceea mi-am creat propriul context în care oameni reali să vină cu probleme reale iar eu să le ofer soluții reale

Acest context este podcastul Doctorul de Marketing. 

Primul „pacient” care a trecut pragul cabinetului astăzi a fost Iulian Păduraru, co-owner la Deos Dental, o clinică stomatologică premium cu laser din București.

Iulian a venit cu o întrebare: Cum poate să aducă mai multă vizibilitate clinicii în social media și să câștige încrederea oamenilor în serviciile stomatologice cu laser?

Personal, consider că și-a găsit răspunsul.

TOP 10 idei extrase din primul episod Doctorul de Marketing:

1. Conținutul pe social media ar trebui să urmărească trei mari obiective: vizibilitate, încredere și vânzare. Fiecare postare ar trebui să contribuie la cel puțin unul dintre aceste obiective.

2. La început, brandul companiei este zero. Dar brandul personal al antreprenorului poate ajuta enorm la credibilitatea afacerii, pentru că oamenii deja știu și au încredere în acea persoană.

3. Postările cu transformări de tip Before and After sunt extrem de eficiente pentru a arată impactul pe care îl ai. Aceste postări trebuie să-ți aparțină și să reflecte realitatea.

4. Creează conținut educațional care să informeze audiența despre soluțiile pe care le oferi, avantajele produselor tale sau despre tendințele din industrie. Acest lucru generează încredere și autoritate.

5. Fă un research la firul ierbii și vezi ce postări au performat peste medie. E important să identifici din conținutul pe care deja l-ai postat, tiparele care ți-au adus cele mai bune rezultate și să creezi mai multe postări similare.

6. Pentru un plus de vizibilitate și autenticitate, îți poți sprijini angajații să creeze conținut sub brandul vostru, ca să ajungă la cât mai multă lume.

7. Când primești feedback pozitiv, trimite un mesaj simplu: ”Hey, îți mulțumesc! Poți să dai copy-paste la acest comentariu pe Google Reviews? Ne-ar ajuta enorm!”

8. Creează un ebook cu diferențele între tratamentele clasice și laser. Este o metodă eficientă să-ți crești baza de date și să educi clienții.

9. Dacă alegi să lucrezi cu o agenție de marketing, asigură-te că ei înțeleg specificul afacerii tale și că au mai avut rezultate cu afaceri similare cu a ta.

10. Pregătește-ți echipa să ceară review-uri, fie că e la recepție sau în discuțiile cu clienții. O simplă solicitare poate avea un impact major.

Urmărește podcastul 👇

🚀 YOUTUBE – https://bit.ly/podcast-youtube-drmk01

🚀 SPOTIFY – https://bit.ly/podcast-spotify-drmk01

Sper să îți placă și să găsești idei valoroase pentru afacerea ta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!