Am postat recent despre cum te poți face remarcat pe Social Media de către oamenii care contează cel mai mult pentru tine și afacerea ta.
Ideea e că nu ești singura persoană care vrea să atragă atenția potențialilor clienți în mediul online…
Competitorii tăi încearcă să facă același lucru!
Așa că, ce ar trebui să faci ca să câștigi „licitația” pentru atenția clienților?
Există trei sfaturi generale pentru a face asta:
- Cunoaște-ți foarte bine publicul țintă;
- Creează conținut valoros și relevant pentru urmăritorii tăi;
- Interacționează cu comunitatea ta.
Aceste trei sfaturi sunt absolut extraordinare, dar au și o parte negativă:
Vestea proastă e că și competitorii tăi e foarte probabil să le aplice…
De aceea, vreau să-ți dau câteva sfaturi suplimentare pe care ei s-ar putea să le ignore. 👇
➡️Colaborează cu alte persoane / afaceri care au legătură cu nișa ta.
Parteneriatele și colaborările pot fi extrem de eficiente pentru a ajunge la un public nou. Găsește influenceri sau alte branduri care se aliniază cu publicul tău și cu valorile tale și propune-le diverse colaborări care aduc valoare ambelor părți.
➡️Folosește oferta S.I.N.
O ofertă SIN este:
✅ Superioară față de oferta concurenței tale;
✅ Irezistibilă, deoarece valoarea oferită este mai mare decât prețul ofertei;
✅ Nerefuzabilă, deoarece elimină orice risc.
Și dacă vrei să ai o ofertă SIN completă, aceasta trebuie să conțină toate cele 7 elemente esențiale care o formează:
- Livrabile (ce oferi concret);
- Beneficii;
- Preț & Condiții;
- Garanție (eliminarea riscului);
- Bonusuri / Pachete Premium;
- Motivul pentru care să achiziționeze acum;
- CTA convingător (Call to Action).
➡️ Gândește-ți postările în campanii.
Folosește-te de sărbători sau ocazii speciale pentru a-ți vinde mai eficient produsele.
Ex: Valentine’s Day, Dragobete, Black Friday, 1 Martie, Crăciun etc.
Dar, cum am spus și mai sus, aceste campanii ar trebui să fie gândite!
Uite câțiva pași pe care ar trebui să-i respecți:
- Anunță campania cu câteva zile înainte;
- Fă puțin „teasing” cu privire la ofertele de nerefuzat pe care le vei prezenta în campanie;
- Prezintă produsele, beneficiile, garanțiile etc. (elementele din oferta SIN);
- Prezintă testimoniale din partea clienților mulțumiți;
- Limitează campania (24 ore, 3 zile, o săptămână etc.) și insistă pe ultima zi / ultimele ore;
➡️ Măsoară constant rezultatele.
Din păcate, cei mai mulți dintre antreprenorii care postează constant pe Social Media, nu măsoară regulat impactul postărilor. Se uită doar la numărul de like-uri și atât…
Totuși, pentru a putea crea content valoros pe termen lung, este absolut esențial să înveți cum să citești rezultatele și ce măsuri să iei pentru a le îmbunătăți. Despre acestea si multe altele, te invit sa citești pe blogul meu in zilele următoare.