Am ajuns la al doilea episod al podcastului Doctorul de Marketing, cel mai recent proiect lansat.
Începând de săptămâna aceasta, vei avea un episod în fiecare marți dimineață.
Al doilea „pacient” care a trecut pragul cabinetului a fost Amalia Didiu, owner la maGENTa.men – salon de cosmetică dedicat publicului masculin și femeilor din viața lor.
Amalia a venit în podcast cu următoarea întrebare: “Cum pot îmbunătăți prezența pe online pentru a atrage mai mulți clienți în salon?”
Vrei să știi ce i-am răspuns?
TOP 10 idei extrase din recomandările mele
1. Site-ul este punctul central în infrastructura ta de marketing. E important să fie live și funcțional, chiar dacă nu este perfect. Un site durează atât cât îi dai voie să dureze. Dacă îi aloci un an, va dura un an. Fixează un termen scurt și realist pentru lansare, chiar și fără toate fotografiile sau detaliile perfecte.
2. Este important să verifici profilul Google Business cel puțin o dată pe lună.Dacă acest profil îți aduce clienți, nu-l neglija – actualizează-l și optimizează-l în mod constant.
3. Fă măcar o postare pe săptămână pe Google Business Profile. Poate fi o postare simplă, preluată de pe Facebook sau Instagram, pentru a menține contul activ și a câștiga mai multă vizibilitate.
4. Răspunde la comentariile oamenilor cât mai rapid cu putință. Este una dintre cele mai simple acțiuni pentru a crește interacțiunile pe pagină.
5. Poți crea conținut valoros bazat pe întrebările primite de la clienți, fie că sunt întrebări pe care le-ai auzit în persoană sau online. Transformă aceste întrebări în postări informative. Nu ezita să răspunzi de mai multe ori la întrebări similare, dar cu un ton proaspăt și diferit de fiecare dată.
6. Conținutul autentic, fără scenarii rigide, creează o conexiune mai puternică cu publicul. Oferă-le un context real și natural care să-ți arate expertiza.
7. Dacă descarci video-uri de pe TikTok, folosește Snaptik.com pentru a le salva fără watermark. Așa le poți republica pe alte platforme fără a risca penalizări.
8. Nu te sfii să ceri clienților sau prietenilor să lase comentarii sau întrebări la postările tale. Acest lucru îți va oferi subiecte pentru următoarele postări.
9. Stabilește un ritm realist pentru postările tale, cum ar fi două-trei postări pe săptămână, și rămâi consecventă. E mai important să fii constant decât să postezi în fiecare zi.
10. Pe măsură ce începi să observi că tiparul de conținut pe care l-ai creat aduce rezultate, următorul pas este să delegi aceste responsabilități – fie că vorbim de editarea video-urilor, publicarea lor sau gestionarea comunității. Așa poți să îți eliberezi timp pentru a te ocupa de alte aspecte ale afacerii.
Acestea sunt doar câteva dintre ideile pe care le-am oferit în acest episod.
Urmărește podcastul 👇
🚀 YOUTUBE – https://bit.ly/podcast-youtube-drmk02
🚀 SPOTIFY – https://bit.ly/podcast-spotify-drmk02