Bine te-am regăsit la un nou episod Doctorul de Marketing! În acest prim episod din 2025, l-am avut alături de mine în cabinet pe Răzvan Dinu, antreprenor cu un business jucăuș.

Răzvan conduce o canisă de buldogi francezi cu pedigree și a venit în podcast cu obiectivul de a descoperi metode prin care să-și promoveze mai eficient afacerea, să întărească relația cu urmăritorii săi și să construiască un brand cât mai puternic pentru afacerea sa – Republic of Paws.

Am discutat despre conținutul bazat pe Tips & Tricks, despre cum creezi un plan de postări bazat pe ceea ce a funcționat în trecut și despre cum să folosești feedback-ul clienților pentru a întări brandul.

Poți să urmărești podcastul aici:

🚀 Youtube – https://bit.ly/podcast-youtube-drmk07

🚀 Spotify  https://bit.ly/podcast-spotify-drmk07

🚀 Apple Podcasts – https://bit.ly/podcast-apple-drmk07

10 idei extrase din recomandările mele:

  1. Nu ignora ceea ce a funcționat. Dacă ai găsit un tip de conținut care aduce rezultate, concentrează-te pe optimizarea lui. Este mai simplu să îmbunătățești un model deja testat decât să experimentezi constant cu idei noi, care s-ar putea să nu funcționeze.
  2. Construiește un plan de postări. Calendarul editorial este cheia pentru o prezență online consecventă. De exemplu, stabilește să publici două postări educative în timpul săptămânii și o postare de tip activitate în weekend.
  3. Vorbește simplu. KISS = Keep it short and simple. Un video filmat cu telefonul în care vorbești direct cu publicul poate să genereze un reach foarte bun.
  4. UGC = User Generated Content. Folosește pozele și videoclipurile primite de la clienți în postări sau stories. Acest tip de conținut este autentic, implică direct clienții și creează o conexiune mai puternică între brand și comunitate.
  5. Folosește feedback-ul primit. Comentariile, întrebările și mesajele sunt surse excelente pentru idei noi de conținut. Dacă clienții pun frecvent anumite întrebări, transformă-le în videoclipuri educative.
  6. Folosește Collab. Collab vine de la Collaborate, funcția din Facebook și Instagram prin care pui același conținut pe 2 conturi (fără să postezi de 2 ori). Fă asta cu alte locații sau afaceri complementare. Promovarea comună vă ajută reciproc.
  7. Testează și analizează. Mai nou poți să testezi în Instagram un reel care să meargă doar la non-urmăritori. Se numește Trial Reels. Acesta nu apare în feed. Dacă a funcționat bine poți să-l duci către toată audiența.
  8. Fără Post & Ghost. Acest fenomen de tip “am postat și am plecat” este foarte întâlnit în rândul antreprenorilor. După publicarea unei postări, petrece 30 de min răspunzând la comentarii și interacționând cu publicul tău. Aceasta este o tactică simplă dar care poate să crească reach-ul postării semnificativ.
  9. Vezi ce funcționează pentru fiecare platformă. Nu toate tipurile de conținut performează la fel pe toate platformele. Verifică analiticele pe fiecare platformă și scoate tiparele de postări în funcție de ce a performat cel mai bine acolo.
  10. Folosește „Batch Production”. Planifică sesiuni de filmare de câte 3-4 ore pentru a economisi timp. Poți filma toate videoclipurile în acel interval iar apoi să le editezi și să le distribui conform calendarului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Descarcă Gratuit Ebook-ul ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2023 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial reach-ul și vânzările!