Majoritatea celor care creează content constant pe social media s-au confruntat la un moment dat cu o mare problemă:
Au rămas fără idei de postări…
Poate că și tu ești în aceeași situație.
Ai început să creezi content și te-ai descurcat o zi, două, zece…
Dar după câteva săptămâni ai impresia că ai vorbit despre tot ce se poate discuta în legătură cu domeniul tău de activitate.
Așa că, ce faci mai departe?
Astăzi vreau să-ți dau 4 idei de postări care au funcționat extrem de bine în cazul meu, dar și câteva sfaturi care să te ajute să nu mai rămâi niciodată în pană de idei.
Hai să începem cu postările și lăsăm sfaturile la final.
În primul rând, ar trebui să știi că există mai multe categorii de postări, iar în acest email eu îți voi da 4 exemple din 4 categorii diferite: Engagement, Brand Awareness, Promovare și Inspiraționale.
1️⃣ Postare de Engagement
= e acea postare care are scopul de a încuraja oamenii să interacționeze (să dea like, să lase un comentariu sau să dea un share)
Uite un exemplu folosit de mine:
Postările de engagement ajută foarte mult la activarea algoritmului.
Scopul principal al algoritmului din spatele oricărei rețele sociale este de a ține oamenii cât mai mult pe platformă.
Dacă postarea ta ține oamenii pe platformă, algoritmul de răsplătește și o să o afișeze la și mai mulți oameni.
2️⃣ Postare de Brand Awareness
= acea postare concepută special pentru a-ți face brandul vizibil în fața lumii și pentru a acapara poziția de lider în piață.
3️⃣ Postare de Promovare
= postare menită să atragă atenția asupra unui produs sau serviciu specific, cu scopul final de a vinde.
Mare atenție cu aceste postări, deoarece nu ar trebui să le folosești prea des.
De ce?
Pentru că platformele sociale vor ca tu să plătești pentru reclame, nu să-ți faci gratis.
Dacă folosești postările de promovare prea des, algoritmul îți va tăia reach-ul.
4️⃣ Postare Inspirațională
= acea postare care urmărește să ofere motivație, încurajare sau să transmită un sentiment pozitiv cititorilor
Aici trebuie să povestești…
În postarea de mai sus, eu am adus niște asemănări între un maraton și crearea de conținut pe social media.
La fel poți face și tu o paralelă înter activitatea ta și ultimul obiectiv atins.
În final, vreau să-ți dau 3 sfaturi care să te ajute să nu rămâi niciodată în pană de idei.
✅ Folosește eficient și inteligent timpul pe social media – analizează constant ce fac pe social media competitorii tăi, influencerii sau experții (în special cei din străinătate) și încearcă să afli de la urmăritorii tăi ce ar dori să vadă ei specific pe social media (răspunde la comentarii, la mesaje și fă sondaje periodic).
✅ Folosește ChatCPT pentru a genera idei – explică-i în câteva rânduri ce produse vinzi sau ce servicii prestezi și cine este publicul tău țintă și cere-i să-ți genereze niște idei de postări. Dacă primești o idee ce îți surâde, cere-i să o dezvolte și să îți ofere mai multe variante.
✅ Planifică postările în avans – folosește un calendar de postări și planifică-ți conținutul în avans. Dacă nu faci asta, te vei trezi că nu ai ce să postezi mâine, iar asta te va copleși și cel mai probabil vei renunța.
Folosește ideile de mai sus și aceste trei sfaturi și te asigur că vei avea content pentru o perioadă luuungă de timp.
Iar dacă vrei să aprofundezi și mai mult partea de Social Media, nu uita să te înscrii la webinarul gratuit de pe 20 februarie.
O poți face aici: https://paulardeleanu.ro/webinar/
Acolo vom intra mai în amănunt și vom discuta despre:
✅ Cum funcționează algoritmul Facebook și al celorlalte rețele sociale și cum te poți folosi de el pentru a crește vizibilitatea paginilor tale;
✅ Cum să-ți faci un plan de conținut adaptat obiectivelor afacerii tale;
✅ Ce tip de conținut ar trebui să distribui ca să ajungi la cât mai mulți potențiali clienți;
✅ Ce vor clienții tăi să vadă pe social media;
✅ Cum transformi like-urile și urmăritorii în vânzări concrete;
Și muulte altele…