Cum să îți descoperi nișa, astfel încât să te asiguri că te adresezi mereu publicului tău țintă;
Cum să faci un studiu de piață corect și complet, pentru a te familiariza cu liderii din nișa ta și cu tipul de conținut pe care aceștia îl folosesc;
Cum să construiești o strategie pe termen lung care te va poziționa în topul creatorilor din industria ta;
Cum să creezi un profil care e ușor de găsit și care convertește;
Cum să găsești rapid idei de postări;
Cum să creezi conținut de calitate, axat pe nevoile publicului tău țintă;
Cum să folosești hashtag-urile pentru a ajunge gratuit pe ecranele cât mai multor utilizatori;
Cum să creezi caruseluri care captează și mențin atenția până la ultimul slide;
Cum să creezi Reels care să fie distribuite între prieteni;
Ce tipuri de Story să folosești pentru prezența zilnică pe Instagram;
Cum să dezvolți relații și să construiești colaborări cu alți creatori de conținut;
Cum să îți monetizezi contul de Instagram: de la lansarea unui produs și până la a fi sponsorizat de către cele mai mari branduri din industria ta;
care au ignorat această platformă și s-au concentrat doar pe Facebook și Google
care doresc să aducă rezultate mai bune în Social Media pentru firma la care lucrează sau pentru clienții proprii
care doresc să-și creeze mai multe relații și să-și construiască un brand personal puternic
care doresc să-și arate lucrările cât mai multor persoane și să înceapă să câștige bani din asta
Pentru toți cei care „cochetează” cu ideea de fi prezenți și pe Instagram, dar nu știu de unde să înceapă
La nivel global, Instagram este rețeaua socială preferată a Generației Z (18-24 ani);
E a doua cea mai folosită Rețea Socială din România (după Facebook), cu peste 5.5 milioane de utilizatori
Acestea au pe Instagram au, în medie, cu 58% mai multe interacțiuni (like-uri / comentarii / distribuiri) decât postările pe Facebook;
81% dintre utilizatori folosesc Instagram pentru a căuta informații despre produse sau servicii noi;
Acestea au pe Instagram au, în medie, cu 58% mai multe interacțiuni (like-uri / comentarii / distribuiri) decât postările pe Facebook;
58% dintre utilizatori spun ca sunt mai interesați de un Brand dacă îl văd în secțiunea de Stories, iar 50% spun că au vizitat o pagină de vânzare a unui produs după ce l-au văzut în Stories;
Instagram este platforma preferată a Influencerilor;
Numărul de urmăritori pe Instagram ai unui cont de business crește, în medie, cu 1,46% în fiecare lună;
90% dintre utilizatori urmăresc cel puțin o afacere pe Instagram;